10 pytań do 11bit Studios
Indygo - premiera 24 października na Steam

10 pytań do… Two Mammoths

10 pytań do Two Mammoths

Czy wiesz, że w Polsce gry wideo tworzy ponad 400 firm? W cyklu 10 pytań do... macie szansę je poznać, a także dowiedzieć się nad czym pracują i jakie mają plany na przyszłość. Gwiazdą dzisiejszej odsłony jest Two Mammoths!


1. Skąd pochodzicie?
Pochodzimy z podkrakowskiej miejscowości Staniątki, gdzie miały miejsce najlepsze sieci garażowe w naszych czasach szkolnych.

2. Jak długo działacie?
Działamy od ponad 3 lat, od kiedy rozpoczęliśmy pracę nad wspólną grą pod tytułem Archaica: The Path of Light.

3. Jak zaczęła się Wasza przygoda w branży gier?
Piotrek zaczął przygodę z grami bardzo wcześnie, już w podstawówce tworzył własne niekomercyjne gry. Po studiach pracował jako programista silnika w kilku krakowskich studiach. Ja - Marcin, zacząłem poważnie myśleć o branży gier dopiero po studiach, a moja przygoda zaczęła się gdy pierwszy raz wziąłem udział w spotkaniu przy piwie krakowskiego gamedevu. 😉

4. Ile osób pracuje w Waszym studio?
Nasze studio składa się jak na razie z dwóch osób, mojego brata Piotrka i mnie. Piotrek odpowiada za część programistyczną, ja natomiast za część artystyczną tworzonych projektów. Korzystamy również z pomocy na outsource.

5. Jakie tytuły wydaliście?
Wydaliśmy niedawno naszą debiutancką grę Archaica: The Path of Light. Jest to gra logiczna z laserami i lustrami, która oferuje graczowi pełen wymagających zagadek piękny i tajemniczy świat pradawnej cywilizacji.

6. Nad czym obecnie pracujecie?
Pracujemy nad rozwojem gry, przenoszeniem jej na inne platformy oraz dodawaniem wersji językowych. Tworzymy również projekty kolejnych gier.

7. Jakie są Wasze plany na najbliższy rok?
Chcielibyśmy wydać naszą grę na kolejną platformę oraz rozpocząć pracę nad następną grą.

8. Jak według Was będą wyglądały gry wideo za 10 lat?
Gry za 10 lat będą przewyższały wszystko co powstało do tej pory w dziedzinie elektronicznej rozrywki, a to dlatego, że będziemy starać się rozwijać je we właściwym kierunku i wynosić je na wyższy poziom. Gry będą mądrzejsze, bardziej głębokie i będą rozwijać oraz inspirować ludzi jeszcze bardziej niż do tej pory. Będą też częściej łączyć różne znane gatunki i tworzyć nowe. Staną się także bardziej multiplatformowe i bardziej powszechne niż to sobie możemy wyobrazić.

9. Jedna gra, którą byście wzięli na bezludną wyspę to...?
Mamy różne upodobania. Piotrek pewnie zabrałby Cywilizację, a ja np. Settlers. Ale gdyby to miała być jedna gra to poszlibyśmy może na kompromis i zabralibyśmy stare dobre UFO.

10. Wyobraźcie sobie, że możecie stworzyć grę idealną, nie patrząc na budżet i możliwości - co to by było?
Byłaby to niesamowicie rozbudowana gra multiplayer, w którą gracze będą grać jednocześnie na różnych platformach. Coś w stylu Starcrafta gdzie jedni rozgrywają strategię w widoku z góry, a inni wcielają się w poszczególne jednostki i walczą indywidualnie w widoku FPS, kierując się rozkazami. Czołgi i jednostki latające są symulatorami, a budynki tętnią życiem, gdzie każdy wypełnia swoje zadania zgodnie z upodobaniem.

 

Studio Two Mammoths możecie odwiedzić online:


Ekipie studia życzymy samych sukcesów, a Was zapraszamy do śledzenia naszej strony - już wkrótce kolejny wpis 10 pytań do...!

Arek Grasela

Człowiek-przypominacz i pomysłodawca serwisu. Gracz niemal od urodzenia, a wolnych chwilach hobbystyczny pseudo-dziennikarz. Miłośnik popkultury i literatury, zawodowo grafik komputerowy, a od niedawna twórca gier.

Może Ci się również spodoba