10 pytań do… Red Limb Studio

Red Limb Studio

Czy wiesz, że w Polsce gry wideo tworzy ponad 400 firm? W cyklu 10 pytań do… macie szansę je poznać, a także dowiedzieć się nad czym pracują i jakie mają plany na przyszłość. Gwiazdą dzisiejszej odsłony jest Red Limb Studio!


1. Skąd pochodzicie i gdzie tworzycie?
Tworzymy tu skąd pochodzimy, czyli w Tymbarku. Tak, w tym miasteczku w Beskidzie Wyspowym, powstają nie tylko soki.

2. Jak długo działacie?
Oficjalnie pod nazwą Red Limb Studio od 2016 roku.

3. Jak zaczęła się Wasza przygoda w branży gier?
Przyjaźnimy się od wielu lat, przez ten czas współtworzyliśmy na wielu polach. Franek – założyciel stworzył w technikum dla jaj mini gierke „Przejedź Popowca”. I gdzieś mu to kiełkowało. Podczas studiów pojawiały się projekty gier na mobilki, nad którymi pracował ze swoim kuzynem Adamem. Potem pierwsze romanse z VRem, pierwsza gra, druga… I tak o to wylądowaliśmy na Pyrkonie 2017, na stoisku pod szyldem RedLimbStudio.

4. Ile osób pracuje w Waszym studio?
Cztery osoby Redlimbków.

5. Jakie tytuły wydaliście?
Rok temu wydaliśmy horror shooter „The Purge Day” na GearVR i Oculusa. W kolejnym projekcie postanowiliśmy pójść krok dalej, i stworzyliśmy pełnowymiarowy, psychologiczny horror „Rise of Insanity” (który już niedługo wyjdzie z ‘early access’). Najwięcej uwagi przy powstawaniu gry poświęciliśmy aspektom wizualnym, i scenariuszowi. Chcieliśmy by gra była tak samo piękna i imersyjna na PC jak i w wirtualnej rzeczywistości.

Zobacz naszą recenzję Rise of Insanity w Early Access! >>>

6. Nad czym obecnie pracujecie?
Nad dopięciem zakończenia historii Doktora Dowella.

7. Jakie są Wasze plany na najbliższy rok?
Wydanie naszego horroru na innych platformach. Rozpoczęcie dewelopmentu Trzeciej gry.

8. Jak według Was będą wyglądały gry wideo za 10 lat?
Będą to gry w kapsle, albo w kamyczki. A jak będzie wyglądał świat za 10 lat?

9. Jedna gra, którą byście wzięli na bezludną wyspę to…?
Dyskietkę 999999in1

10. Wyobraźcie sobie, że możecie stworzyć grę idealną, nie patrząc na budżet i możliwości – co to by było?
Nie ma czegoś takiego, jak gra idealna.

Studio możecie odwiedzić online:


Redlimbkom życzymy samych sukcesów, a Was zapraszamy do śledzenia naszej strony – już wkrótce kolejny wpis 10 pytań do…!

Arek Grasela

Człowiek-przypominacz i pomysłodawca serwisu. Gracz niemal od urodzenia, a wolnych chwilach hobbystyczny pseudo-dziennikarz. Miłośnik popkultury i literatury, zawodowo grafik komputerowy, a od niedawna twórca gier.

Może Ci się również spodoba