10 pytań do 11bit Studios
Indygo - premiera 24 października na Steam

10 pytań do… Flying Wild Hog

flying wild hog

Czy wiesz, że w Polsce gry wideo tworzy ponad 400 firm? W cyklu 10 pytań do... macie szansę je poznać, a także dowiedzieć się nad czym pracują i jakie mają plany na przyszłość. Gwiazdą dzisiejszej odsłony jest Flying Wild Hog!


1. Skąd pochodzicie i gdzie tworzycie?
Jesteśmy z Warszawy i w Warszawie tworzymy, ale mamy też oddział w Krakowie.

2. Jak długo działacie?Flying Wild HogBędzie z osiem i pół roku? 🙂

3. Jak zaczęła się Wasza przygoda w branży gier?
Trzech programistów (Tomek Baran, Klaudiusz Zych i Michał Szustak) postanowiło, że zamiast pracować u innych założą studio robiące gry wideo. I teraz wszyscy pracujemy u nich. A właściwie u Michała, bo Tomek i Klaudiusz pracują obecnie w People Can Fly.

4. Ile osób pracuje w Waszym studio?
101 - 81 w Warszawie i 20 w Krakowie.

5. Jakie tytuły wydaliście, które z nich są dla Was najważniejsze?
Hard Reset, Juju, Shadow Warrior i Shadow Warrior 2. Najważniejsze są chyba jednak Shadow Warriory, bo dzięki pierwszemu o nas usłyszano, a dzięki drugiemu się rozwinęliśmy.

6. Nad czym obecnie pracujecie?
Pomidor oczywiście.

7. Jakie są Wasze plany na najbliższy rok?
Rozwój, rozwój, rozwój. Wszystko wskazuje na to, że będzie on bardzo dynamiczny.

8. Jak według Was będą wyglądały gry wideo za 10 lat?
To troszkę wróżenie z fusów, ale można się pobawić - VR nie będzie standardem, ale się spopularuzuje. Wielką rolę będą odgrywały gry Augmented Reality (NIE Pokemon Go, ktory był grą geolokalizacyjną a nie AR, AR to miał tylko nakładkę), głównie na telefonach, ale pewnie doczekamy się też jakichś małych, ładnych okularów, które w końcu pozwolą mi rozpoznawać z kim rozmawiam.

9. Jedna gra, którą byście wzięli na bezludną wyspę to...?
Uff… To chyba zależy od osoby. Nie mamy takiej jednej, jednej, ale pewnie coś, co nie ma końca, więc jakaś Cywilizacja, albo coś w tym stylu.

10. Wyobraźcie sobie, że możecie stworzyć grę idealną, nie patrząc na budżet i możliwości - co to by było?
To by była najlepsza gra na świecie, która podobałaby się hardkorowcom i casualom, była by RTS-MMO-RPG-FPP z widokiem z trzeciej osoby, miała by tryb battle royale, PVP i PVE i byłaby za darmo. Bez skrzynek i mikropłatności. A potem świat by eksplodował.

Flying Wild Hog możecie odwiedzić online:


Zespołowi Flying Wild Hog życzymy samych sukcesów, a Was zapraszamy do śledzenia naszej strony - już wkrótce kolejny wpis 10 pytań do...!

Arek Grasela

Człowiek-przypominacz i pomysłodawca serwisu. Gracz niemal od urodzenia, a wolnych chwilach hobbystyczny pseudo-dziennikarz. Miłośnik popkultury i literatury, zawodowo grafik komputerowy, a od niedawna twórca gier.

Może Ci się również spodoba